BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 3 November 2011

AROWANA IKAN HIASAN BERNILAI

Buku yang julung kali diterbitkan bersama DBP ini merupakan sebuah buku yang berinformasi berguna untuk para peminat ikan hiasan terutamanya arowana atau ikan kelisa di seluruh negara. Kebanyakan buku yang diterbitkan sebelum ini hanya menitikberatkan nilai komersial yang dipenuhi dengan iklan tanpa maklumat berguna untuk orang ramai. Dalam buku sulung saya ini memberi  maklumat tentang arowana seperti :- penternakan, pembiakan, penjagaan, penyakit dan keunikannya

  SEBAHAGIAN DARIPADA HALAMAN YANG MENARIK DALAM BUKU INI
Sekiranya anda berminat untuk membeli buku ini
aya aka
AROWANA IKAN HIASAN BERNILAI
Terima kasih kerana sudi melawat blospot saya. Saya akan terus memuatkan maklumat-maklumat berkaitan ikan hiasan di negara kita di semasa ke semasa untuk dikongsi bersama.



sila hubungi saya melalui email
www.zainie49@gmail.com.

JUGA SEKIRANYA ANDA MEMPUNYAI SEBARANG MASALAH

TENTANG PENTERNAKAN AROWANA
PERMOHONAN CITES
PENYAKIT AROWANA 
DLL TENTANG AROWANA

Sila hubungi saya melalui email di atas.

0 comments: